Gregory Franckaert en Joren Segers beide momenteel renner bij Team 3M en Nick Wynants van het Vastgoedservice - Golden Palace CT zullen volgend jaar ploegmaten worden bij United-CT.
"Voor het mooie programma en de begeleiding en vooral het geloof van de ploegleiding in de renners heb ik gekozen voor deze ploeg": Joren Segers.
" Ik kies voor deze ploeg voor hun uitgebreid programma met veel bergop en rondekes, dat miste ik dit jaar wel wat! En ook qua begeleiding en structuur in de ploeg is alles meer dan ok! En dat de ploeg ook veel vertrouwen en heel veel steun aan de renners geeft. Ook word ik terug een ploegmaat van Gregory Franckaert. Hij is toch één van mijn beste maten en nog ex-ploegmaat geweest is. ": Nick Wynants.
"Ik heb al sinds enkele jaren contact met Johan. Ik denk dat het iemand is die de renners veel kan leren. Hij heeft zelf nog Belgisch kampioen geweest elite zonder contract en het wk gereden voor profs. We komen in een heel familiale sfeer terecht en ik ben blij dat ik terug met 2 goede vrienden in de ploeg kan zitten. Ook 'de ronde van Savoi 'was een heel groot pluspunt voor mij. Daar wil ik nog eens kijken wat ik kan in het hooggebergte.": Gregory Franckaert.
Wil je ook je transfer aankondigen voor het seizoen 2015? Mail naar redactie@cyclingsite.be
Gregory Franckaert, Joren Segers en Nick Wynants samen naar United-CT
Bookmark/Search this post with
Gerelateerde artikels
Nu nog 1e jaars belofte Gill Meheus rijdt in 2015 bij EFC. De ploeg voor 2015 telt nu 15 renners en is dus compleet.
"Ik heb gekozen voor EFC voor prachtige programma dat ze rijden en de betere begeleiding waarvan ik volgend jaar kan van genieten."
Wil je ook je transfer aankondigen voor...
Napoleon Ladies Cycling team versterkt zich met een derde Nederlandse renster. Eva van den Born komt op 1 januari officieel over naar het team. Afgelopen ronde van België maakte ze kennis met het team door als gastrenster mee te rijden. Ze had het zo naar haar zin dat ze meteen het team wilde...
Pierre Goebeert zal in 2015 aan de start verschijnen in de kleren van Zannata Lotto Cycling Team Menen.
"Met veel ambities en goesting maak ik de overstap naar deze ploeg."
Wil je ook je transfer aankondigen voor het seizoen 2015? Mail naar redactie@cyclingsite.be
Thibault Schurm zal volgend jaar de kleuren verdedigen van Wielerteam Spider King Ieper als eerstejaars junior.
"Ik heb gekozen voor deze ploeg omdat ik heb gehoord dat de begeleiding van deze ploeg uitstekend is. Ook is de thuisbasis van de ploeg dichter bij me thuis"
Wil je ook je transfer...
"Ik denk dat Cibel beter bij mijn profiel als renner past. VL-technics is een topploeg voor renners die het betere klimwerk aankunnen. Ze doen een paar van de mooiste klimwedstrijden ter wereld voor beloften. Ik ben geen klimmer, allesbehalve. Het programma van Cibel sluit aan bij wat ik graag doe...
Justine Louchaert verlaat het Isorex Team om volgend jaar de kleuren van de Tieltse Renners te verdedigen.
"Ik verlaat het team niet uit onvrede, maar omdat we terug een ploeg dichter in de buurt wilden voor mij. We waren heel wat tijd kwijt aan het heen en weer voeren naar de groepstrainingen....
