"Ik denk dat Cibel beter bij mijn profiel als renner past. VL-technics is een topploeg voor renners die het betere klimwerk aankunnen. Ze doen een paar van de mooiste klimwedstrijden ter wereld voor beloften. Ik ben geen klimmer, allesbehalve. Het programma van Cibel sluit aan bij wat ik graag doe en wat ik goed kan. Ik hoop ook op continentaal niveau mee te kunnen en daar te tonen dat ik meer kan dan alleen kermiskoersen te winnen. Mijn hoofddoel is om van de stempel "kermiscoureur" af te geraken. Ik heb een mooie tijd gehad bij VL technics, ik wil iedereen daar ook bedanken voor de voorbije 2 jaar met ups en downs. Ik ben klaar om een nieuw hoofdstuk aan te snijden in mijn wielercarrière.": aldus Glenn Rotty.
Wil je ook je transfer aankondigen voor het seizoen 2015? Mail naar redactie@cyclingsite.be
Glenn Rotty tekent bij Cibel voor 2015
Bookmark/Search this post with
Gerelateerde artikels
Sander Van Dingenen zal als laatstejaars belofte aantreden volgend jaar in de kleren van Toekomstvrienden Rock Werchter.
"Ze rijden een zeer mooi programma en hebben een zeer sterke jonge kern. Ze willen jaar per jaar ook nog wat groeien. Ik wil ook Nieuwe Hoop Tielen bedanken voor de afgelopen 3...
Oskar Goyvaerts momenteel al goed voor 3 overwinningen zal volgend jaar aan de slag gaan bij de continentale ploeg Veranclassic Ekoi.
"De ploeg heeft een top programma, top begeleiding en top materiaal... We rijden onder andere de ronde van België, Kuurne-Brussel-Kuurne en de topcompetitie...
Jonas Van Schaeybroek zal volgend jaar de overstap maken naar de juniores bij het Davo Cycling Team.
"Ik heb een mooie aanbieding gekregen van Davo. Het heeft een zeer uitgebreid en mooi programma en een goede verzorging. Ik ben ervan overtuigd dat ik zeer veel kan leren bij de ploeg."
Wil je...
Thibault Schurm zal volgend jaar de kleuren verdedigen van Wielerteam Spider King Ieper als eerstejaars junior.
"Ik heb gekozen voor deze ploeg omdat ik heb gehoord dat de begeleiding van deze ploeg uitstekend is. Ook is de thuisbasis van de ploeg dichter bij me thuis"
Wil je ook je transfer...
Dries Slegers start als junior bij het Davo Cycling Team in 2015.
"Ik had de kans gekregen van DAVO en afgelopen zaterdag hadden we de eerste samenkomst waar wel een fijne sfeer was."
Wil je ook je transfer aankondigen voor het seizoen 2015? Mail naar redactie@cyclingsite.be
Yves Schouwaerts start in 2015 als belofte bij RABC.
"Als eerstejaars belofte heb ik de keuze gemaakt te gaan rijden voor de RABC. De ploeg is me aangeraden, heeft een mooi programma en de sfeer is er optimaal. Hierbij wil ik ook het W.A.C.-Team bedanken voor de afgelopen 3 jaren."
Wil je...

