Wie zegt nieuw jaar, zegt nieuwe kleuren. Blauw, fluo geel en wit: de alchemie van de trui van Circus - Wanty Gobert - Tormans verandert niet ten opzichte van de vorige campagnes. De uitrusting van 2020 van het UCI Pro Team, die de stijl van Wanty-Gobert behoudt, maakt plaats voor meer wit in het bovenste deel met een prominente plaats voor onze nieuwe titelsponsor Circus, die eveneens achteraan op de broek zichtbaar blijft. De nieuwe uitrusting voor op de weg met Circus - Wanty Gobert - Tormans, nog steeds geproduceerd door Santic, die ons sinds 2018 met kledij voorziet, maakt het mogelijk om dit nieuw decennium vol ambitie aan te vatten, net als het Tormans Cyclo Cross Team dat sinds 1 januari in dezelfde kleuren schittert.
Bière des Amis 0,0%, een nieuwe bruisende partner, maakt eveneens zijn intrede op de broek. Dit bier 100% Belgisch, 100% gezellig, met een verminderd percentage alcohol of in versie 0,0% is om te delen (of niet) met vrienden. BMW Louyet, dat het wagenpark van de sportieve directie en staff voor de komende twee seizoenen zal voorzien, zal in de nek van onze renners te zien zijn, terwijl TalentSquare, partner in Human Resources, op de mouwen opduikt.
Laatste aanwinst Jan Bakelants, stelt de trui, die op de voornaamste afspraken van één dag van de World Tour kalender en op meer dan 250 wedstrijddagen over de hele wereld zichtbaar zal zijn.
« De nieuwe trui is heel geslaagd, en nog steeds goed herkenbaar dankzij de intussen goed ingeburgerde fluo gele toets. De ontwerpers zijn er in geslaagd om de vele partners elk een mooie plaats te geven in deze combinatie van blauw, fluo geel en wit die intussen het belangrijke huismerk van het team geworden is.